fredag, december 01, 2006

För övrigt drömde jag att var inhoppande sångare i Einstürzene Neubauten!! Låten som skulle framföras var Salamandrina, och eftersom jag inte kunde texten improviserade jag någon sorts nonsens-tyska. [Jag tycker nog i allmänhet rätt illa om Neubauten, men just "Salamandrina" hade jag för ett tag sedan på en Ipod-playlist med SPOOKY, HALLOWEEN-ANPASSAD musik.] [[Jag drömde också en märklig musikalisk liknelse: att lyssna på "House of the Rising Sun" med Animals (vet inte varför just den låten) var som att cykla ned för en gata i ett villaområde och upprepade gånger slå ansiktet mot buskage med stora, vita, potatis-liknande frukter!]]

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Själv drömde jag att jag såg ett djur i bur på zoo!

4:58 fm  
Blogger Johan said...

Och igår natt drömde jag - till min stora förvåning - att Lindex inte hade någon hemsida och inte heller gav några träffar på Google.

8:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home